Voorbereidingen treffen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Kim Mike - WaarBenJij.nu Voorbereidingen treffen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Kim Mike - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen treffen

Blijf op de hoogte en volg Kim

04 Juli 2016 | Nederland, Rotterdam

Nog iets meer dan een week en dan is het zover; mijn eerste verre reis.
Samen met m'n lieve vriendinnetje Linda ga ik backpackend door Laos en/of Thailand.

Voor het eerst zo'n enorme backpack op m'n rug!
(thanks Lindsey voor het lenen! :) )

Wat neem ik mee? Hoe pak ik die backpack in? Schoenen? Slippers? Medicijnen? Inentingen? Héééélp! Super spannend maar ook heeeeel erg veel zin in.

Via deze waarbenjij.nu pagina (yes kan ik er ook ein-de-lijk eentje aanmaken) ga ik proberen jullie op de hoogte te houden! :D

x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Kim

..

Actief sinds 04 Juli 2016
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 4323

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2017 - 11 September 2017

Thailand

13 Juli 2016 - 25 Juli 2016

Laos

Landen bezocht: